Ženklo ir vizualinio identiteto kūrėjai – UAB Godspeed Branding, 2022 m.
Logotipą sudaro pagrindinis kurortinio miesto simbolis – biuvetė su trykštančio mineralinio vandens srove, simbolizuojantys Druskininkų gamtinius ir gydomuosius išteklius, tradicijas ir turiningą kurorto istoriją. Taip pat logotipe yra data, kuri yra laikoma oficialia Druskininkų kurorto įkūrimo diena 1794 m. birželio 20 d., kuomet Stanislovo Augusto Poniatovskio įsakymu rūmų gydytojui ištyrus Druskininkų mineralinio vandens gydomąsias savybes, karaliaus dekretu Druskininkai paskelbti gydomąja vietove. Pagrindinis kurorto, čia dirbančių gydytojų ir sveikatingumo specialistų tikslas visuomet buvo palaikyti harmoniją žmogaus kūne ir sieloje. Todėl ženkle yra ratas, apjungiantis šią iš gamtos kylančią harmoniją, kuri apgaubia kiekvieną į Druskininkus atvykstantį.
Skirtingi naujojo Druskininkų vizualinio identiteto spalvų dariniai simbolizuoja Druskininkų gamtos įvairovę: susijungiančias ir persipinančias žemės, oro ir vandens stichijas. Šioje įvairovėje slypi Druskininkuose slypinti ramybė, švaros ir atgaivos jausmas, kuriuos subtiliai perteikia spalvų perėjimai.